Over Brigit

Brigit Onderhoudssoftware is ontstaan vanuit de BRI Groep, een middelgroot installatiebedrijf actief op het gebied van klimaattechniek, elektrotechniek, beveiligingstechniek en sanitaire installaties. BRI Groep had behoefte aan één applicatie om het onderhoudsproces efficiënter in te richten, de geschiedenis vast te leggen, vervolgacties te plannen en actueel inzicht en overzicht te hebben én te bieden aan de opdrachtgever. Die software, volledig gebaseerd op de installatiepraktijk, bestond nog niet. Daarom is besloten die in eigen beheer te ontwikkelen. Omdat collega installateurs de kwaliteit van de oplossing herkenden, besloot BRI Groep in 2018 om Brigit te verzelfstandigen en naar de markt te brengen.

Dennis Roomer

Oprichter

Sinds mijn tienerjaren ben ik betrokken bij het familiebedrijf, installatiebedrijf BRI Groep. Na mijn studie elektrotechnische installatietechniek ben ik bij de BRI Groep gaan werken. Na enkele jaren te hebben gewerkt in verschillende functies heb ik in 2012 het bedrijf van mijn vader overgenomen. Omdat wij voor steeds grotere opdrachtgevers het volledige onderhoud in opdracht kregen, groeide de behoefte aan een goed systeem voor registratie en beheer van service en onderhoud. Bestaande systemen konden niet bieden wat wij zochten en daarom zijn wij gestart met de ontwikkeling van Brigit.

Collega installateurs begonnen de kwaliteit van de oplossing te herkennen en interesse te tonen. Daarom hebben we in 2018 besloten om Brigit te verzelfstandigen en naar de markt te brengen. De doelstelling is om Brigit samen met andere installateurs verder uit te bouwen zodat we gezamenlijk het onderhoudsproces naar een (nog) hoger niveau kunnen tillen.  Een win-win voor zowel de Brigit gebruikers en hun opdrachtgevers!

Jan van Beelen

Oprichter en consultant

Sinds 1985 ben ik werkzaam in de installatietechniek, waardoor ik alle facetten van het vak heb mogen ontdekken en meemaken. Tijdens mijn loopbaan ben ik tot de ontdekking gekomen dat het optimaliseren van werkprocessen eigenlijk de grootste winst is voor een onderneming. Hier ligt dan ook mijn passie. Mijn doel is om andere bedrijven het gereedschap te geven dat zij nodig hebben om hun werkprocessen zo efficiënt mogelijk te maken.

Het meest ingewikkelde proces is dat van de serviceafdeling door de grote diversiteit aan werk- en opdrachtgevers. Onze webapplicatie Brigit hebben wij ontwikkeld om het proces op de service- en onderhoudsafdeling efficiënter en minder ingewikkeld te maken. Dit levert een flinke tijds- en daardoor kostenbesparing op voor uw onderneming. Alle persoonlijke ervaring en dingen waar ik tegenaan liep in de praktijk heb ik de afgelopen jaren omgezet in één praktische oplossing, Brigit. Ik zie er dan ook naar uit om ook in uw organisatie deze kostenbesparing te realiseren.

Martijn Boland

Verkoop

Installatiebedrijven moeten steeds meer doen met minder mensen. Daarnaast wordt het vinden van goede onderhoudsmonteurs een steeds grotere uitdaging. Met Brigit bieden wij een tool om het onderhoudsproces efficiënter in te richten waardoor je kunt blijven voldoen aan de steeds hogere eisen vanuit de wetgeving en opdrachtgevers. Ik kom graag op bezoek om te vertellen over hoe jouw bedrijf met Brigit het onderhoudsproces beter kan inrichten.

monteur vult onderhoudsvragen in op tablet

Op de hoogte blijven van alle updates en ontwikkelingen?

Blijf op de hoogte van de laatste updates en ontwikkelingen door je in te schrijven voor onze mailing! Of het nu gaat om nieuwe lanceringen of belangrijke bedrijfsinformatie; onze mailing brengt het direct naar jouw inbox. 

Mailchimp nieuwsbrief